کد : 1304 ۱۸تیر ۱۴۰۳ ساعت 22:55
ایمن‌ترین خودروی ایرانی را بشناسید

محصول جدید ایران خودرو در یک قدمی بازار

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: ایران خودرو خود را آماده می‌کند تا به زودی محصول جدید خود را که یک کراس اوور است؛ روانه بازار کند.
محصول جدید ایران خودرو در یک قدمی بازار

 «ری را» محصول جدید ایران خودرویی ها نیمه دوم سال 1403 روانه بازار می شود. آبی های جاده مخصوص با عرضه ری را چراغ تولید خودروهای کراس اوور را در میان شرکت های خودروساز داخلی روشن می کنند و ری را بدل به اولین خودروی کراس اووری می شود که در خطوط تولید خودروسازان ایرانی تولید و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گراگ ، آن طور که مدیران آبی های جاده مخصوص خبر می دهند؛ عرضه ری را از نیمه دوم امسال استارت خواهد خورد. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پایان 1403 حدود 10 هزار دستگاه از این خودرو در خطوط تولید ایران خودرویی ها تکمیل شود. مدیران تولید خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اعلام کردند این خودروی کراس اوور،‌ مدال ایمن ترین خودروی ایرانی را به سینه دارد.

ری را اولین خودرویی خواهد بود که با 6 ایربگ روانه بازار می شود. البته این اتفاق در فاز اول تولید نخواهد افتاد اما بعد از نهایی شدن تیراژ تولید در فاز اول که پیش بینی می شود 10 هزار دستگاه باشد؛ آبی های جاده مخصوص به سراغ تولید این خودرو با 6 ایربگ می روند. خط تولید در نظر گرفته شده برای «ری‌را» امکان تولید ساعتی ۲۰ دستگاه خودرو را دارد و سالانه نیز می تواند حدود ۱۱۰ هزار دستگاه تولید کند.

ایران خودرو برای تولید «ری را» سرمایه گذاری حدود هزار و 500 میلیارد تومان (1.5 همت) و همچنین 465 میلیون دلاری داشته تا بتواند اولین کراس اوور ایرانی را به بازار عرضه کند. این خودرو بعد از تارا دومین محصولی است که ایران خودرویی ها روی پلتفرم های جدید خود تولید و روانه بازار می کنند. تارا اولین محصول آبی های حاده مخصوص روی پلتفرم جدید بود
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
 
 
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]