کد : 125 ۶آبان ۱۴۰۲ ساعت 22:25
شرم تان باد،

با این همه جنایت ، چرا مظلوم نمایی می کنید!؟

وب سایت خبری ، تحلیلی گیلان ۲۴: بیش از هفتاد سال کشتار و جنایت های بی امان در سراسر سرزمین های اشغالی شما را آرام نکرد که حالا در آخرین ماههای سال ۲۰۲۳ میلادی با کشتن بیش از دو هزار کودک و نزدیک به هشت هزار فلسطینی بی دفاع در باریکه غزه مصمم به نابودی کامل غزه با ویران کردن بناها، زیر ساخت ها، مراکز عمومی و حتی معابر عمومی هستید.
با این همه جنایت ، چرا مظلوم نمایی می کنید!؟

از این همه جنایت و کشتار مردم مظلوم ، کودکان و زنان خسته نشده اید که شبانه روز به موازات بمباران های هوایی و دریایی ، خانه های مردم، مدارس و بیمارستان ها را هدف قرار داده و به اندازه ای بیش از یک بمب اتمی آتش بر سر مردم غزه ریخته اید.
مردم سراسر جهان به خوبی آگاهند که، شما صهیونیست ها به حدی جنایت کرده اید که حتی یهودیان با اجتماع های بزرگ در قلب آمریکا حساب خود را از صهیونیست جدا کرده و علیه شما تظاهرات کرده و از شما دوری کرده اند-  شرم تا ن باد که جنایت می کنید و بعد در رسانه های غربی مظلوم نمایی  هم می کنید.
مبارزان فلسطینی در غزه بعد از چند دهه جنایات ناتمام شما در یک روز از سر خشم و رسیدن کارد به استخوانهایشان یک حمله علیه تان انجام دادند و 1300 نظامی و شهرک نشین مسلح را کشتند و شما در مقابل در کمتر از دو هفته با هشت هزار کشتار از فلسطینی ها باز آرام نمی گیرید و همچنان خون بیشتر می خواهید. مگر داعش با مردم سوریه و عراق چه کرد که صهیونیست ها با مردم فلسطین نکرده اند.؟
درد و تاسف و بی منطقی در ارتباط با این جنایت ها زمانی به اوج خود می رسد که سردمداران کاخ سفید و کاخ های مشابه در انگلیس، فرانسه و آلمان هم با اهدا میلیاردها دلار و پوند و بی اندازه سلاحهای فوق پیشرفته به کمک شما آمده اند تا نابودی یک سرزمین و کشتار کودکان و زنان و مردان بی دفاع را سرعت بدهید. ننگ بر کسانی که چنین نگاه ضد انسانی دارند و بر طبل کشتن و نابودی زندگی ها می کوبند.!!
این کاخ نشین ها ضد مردمی که شعا ر دموکراسی و آزادی سر می دهند، مبارزان فلسطینی را که برای سرزمین اشغال شده خود نبرد می کنند را تروریست می خوانند در حالی که  برای صهیونیست های آدمکش حق غائل شده و در سازمان های جهانی علیه این مردم اقدام های ضد دموکراسی انجام می دهند و تصور دارند، چشم بینای جهانیان شاهد این خوی مظلوم کشی نیست.
شکی نیست که شما جنایت کاران صهیونیست و همراهان شما باید به زودی پاسخ این همه جنایت های دردناک را بدهید ، اما تاسف بار تر آنکه رسانه های شما  و به موازات آنها رسانه های فارسی زبان خارج نشین هم تلاش می کنند تا قاتلان مردم غزه را مظلوم نمایش دهند و کارشناس های مزدور و معلوم الحال شان هر شب دربرنامه های رادیو تلویزیونی در کنار آدم کشان و قاتلان قرار گیرند و تلاش دارند، جنایات علیه غزه را توجیح کنند.
رئیس دولت فرانسه که در ناآرمی های این کشور آنچنان رفتارهای خشونت آمیز ضد مردمی انجام می دهد ، چرا به خود اجازه میدهد در قلب سرزمین های اشغالی اعلام کند، باید یک اتحاد بین المللی علیه رزمندگان غزه همچون داعش تشکیل شود.
به راستی شما روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای غربی این همه تظاهرات ضد جنایات صهیونیست ها را مشاهده نمی کنید و تصورتان این است که همه مردم جهان اشتباه می کنند و فکر و عمل شما درست و در راستای حفظ حقوق بشر است.؟
به خود بیایید و کمی به اعمال تان بیندیشید و بدانید هر جنایتکاری یک روز باید به سزای عملش برسد و آن روز چندان دور نیست.

گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]