کد : 227 ۳۰آبان ۱۴۰۲ ساعت 20:16
در سالن اجتماعات حکمت دانشگاه گیلان،

نشست جبهه‌ی علمی - فرهنگی بسیج اساتید گیلان برگزار شد

فرمانده سپاه قدس گیلان: مهمترین رسالت استادان دانشگاه، الگو سازی علمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در بستر تفکر بسیج است.
نشست جبهه‌ی علمی - فرهنگی بسیج اساتید گیلان برگزار شد

سردار حمید دامغانی امروز سه شنبه در نشست جبهه‌ی علمی - فرهنگی بسیج اساتید استان در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در روند اعتلای نظام اسلامی و نقش آفرینی در روند احاطه‌ی بر چالش‌ها و مشکلات تصریح کرد: امروز ایران اسلامی دربستر ترویج تفکر بسیجی در صدد تسریع در روند بالندگی و نیل به قله‌های پیشرفت و کمال است و این مهم باید در چله‌ی دوم انقلاب به تحقق عینی تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان داشتن مبانی و ایده‌های به روز و علمی را لازمه‌ی رسیدن به جامعه‌ی مهدوی عنوان کرد و افزود: بی شک نقش مجموع استادان دانشگاه برای الگو سازی مبانی کاربردی در روند تمدن سازی برجسته و قابل توجه است.

 

 وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان این سرزمین برای اعمال یک جنگ ترکیبی گسترده علیه ایران اسلامی افزود: علت بروز این دشمنی‌ها را رقابت مبنایی اندیشه‌های متعالی اسلام ناب با تفکرات مادی و انحصارطلب مشهود در تفکر لیبرال دموکراسی غربی است.

 

نشست جبهه‌ی علمی - فرهنگی بسیج اساتید در دانشگاه گیلان

 

فرید نجفی، رییس دانشگاه گیلان نیز در این مراسم، با اشاره به نقش آفرینی استادان بسیجی در عرصه‌ی جهاد تبیین و روشنگری، به تحولات اخیر خاورمیانه در بستر مقاومت و ایستادگی جبهه‌ی مقاومت غزه مقابل ددمنشی رژیم غاصب اسراییل اشاره و تصریح کرد: تبیین حقایق در خصوص تحولات فلسطین و مظلومیت مردم مبارز غزه از الزاماتی ست که می‌تواند جبهه‌ی مقاومت را در عرصه‌ی جنگ ادراکی و شناختی با دنیا استکبار و صهیونیسم پیروز ساخته و تهاجم رسانه ایی دشمنان را در این خصوص بی اثر سازد.

در ادامه این نشست با قدردانی از تلاش‌های دکتر کیوان میرزایی، آقای دکتر وهب جعفریان از اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان به عنوان مسئول بسیج اساتید گیلان معرفی شد.

گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]