به گزارش گروه رسانه ای با مردم ، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، روز دوشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی آیین تکریم و معارفه مدیرعامل برق منطقهای گیلان، با اشاره به خدمات ارزشمند مدیر پیشین و ظرفیتهای مدیریتی مدیر جدید، بر ضرورت توجه ویژه به توسعه زیرساختهای برق استان بهویژه در بخش فوق توزیع تأکید کرد.
وی با تقدیر از زحمات دشت بزرگ در دوران خدمت در برق منطقهای گیلان، افزود: مدتزمان مدیریت ایشان طولانی نبود، اما واقعاً اثربخش بود و اقدامات ساختاری و توسعهای خوبی در این بازه انجام شد ..
وی با تأکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی در صنعت برق، گفت: نیروی انسانی در این صنعت، مظلوم و پرتلاش هستند؛ باید شبانهروزی خدمات ارائه دهند و این مسئله در استانهایی مانند گیلان و مازندران که مقصد سفرهای پرتعداد مردم در آخر هفتهها هستند، سختتر نیز میشود؛ بنابراین باید هم قدردان این عزیزان باشیم و هم برنامهریزی کنیم تا وضعیت معیشتی، رفاهی و کاری آنها بهبود یابد.
رجبی مشهدی خطاب به عادل سلیمانی مدیرعامل جدید برق منطقهای گیلان گفت: انتظار ما این است که موضوع نگهداشت منابع انسانی و ارتقای خدمات رفاهی کارکنان را در اولویت کاری خود قرار دهند؛ چرا که نیروی انسانی وقتی از لحاظ اقتصادی و انگیزشی در وضعیت مناسبی باشد، خدمترسانی مؤثرتری خواهد داشت.
وی با اشاره به شرایط سخت گذر از پیک بار مصرف برق و ناترازی موجود، از تلاش شبانهروزی همکاران در سراسر کشور قدردانی و اظهار امیدواری کرد با تداوم این تلاشها، صنعت برق بتواند با موفقیت از این مرحله عبور کند
عادل سلیمانی مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان امروز در آیین تکریم و معارفه با اشاره به چالشهای متعدد صنعت برق اظهار کرد: همه ما با مشکلات این صنعت آشنا هستیم و شرایط برای عبور از وضعیت فعلی بسیار سخت است و تمرکز بر کارآمدی، صداقت در عملکرد و فاصله گرفتن از نگاههای تبلیغاتی راهکار اصلی عبور از این وضعیت است.
وی با بیان اینکه وظیفه اصلی مدیرعامل مدیریت و مهندسی است، افزود: اگرچه تمام کارهایی که انجام میدهیم شامل احداث و بهرهبرداری خطوط، کارهای مهندسی هستند اما فرایند همه آنها مدیریت کردن است و بخشهای اصلی مدیریت شامل منابع انسانی، منابع مالی و داراییها و تجهیزات فنی است که در این میان مدیریت منابع انسانی برای من در اولویت قرار دارد، چرا که بدون موفقیت در این حوزه، موفقیت در سایر حوزهها محقق نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان درباره برنامههای خود تصریح کرد: تلاش میکنم نگرش و رفتارم را بر چند اصل منطبق کنم؛ نخست توجه ویژه به نظرات کارشناسی و ایجاد فضای آرام برای دریافت نظرات سازنده همکاران شرکت است و اصل دوم، تاکید بر شایستهسالاری در انتخاب مدیران است و به صراحت اعلام میکنم که تخصص، تعهد و شایستگی معیار انتخاب مدیران خواهد بود. اصل سوم حفظ حرمت کارکنان و پیشکسوتان صنعت برق است.
سلیمانی با بیان اینکه سیاست ما تمرکز بر اجرای پروژهها به جای برگزاری جلسات متعدد است و در این مسیر سه خط قرمز را تعیین کردهام، تصریح کرد: نخست اینکه هیچگاه از دایره قانون عدول نخواهیم کرد و در تنگناها با کمک بزرگان استان راهکارهای قانونی پیدا میکنیم، دوم، مردم خط قرمز اصلی ما هستند و همه تصمیمات و پروژهها باید تاثیر مثبتی بر رضایت مردم داشته باشند و سوم، اخلاقمداری است و از همه همکارانم درخواست دارم که در کار و برخورد با یکدیگر اخلاق را سرلوحه خود قرار دهند و حرمت همدیگر را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه ارتباط نزدیک با شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای درک بهتر نیازهای مردم اهمیت دارد و اختلاف نظرها نباید باعث دوری دو شرکت شود، افزود: دست برادرانمان در شرکت توزیع را میفشارم و از آنها کمک میخواهم.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان درباره وضعیت شبکه برق گفت: همه میدانیم شرایط ما از نظر تولید و شبکه در چه وضعیتی است و برنامهریزیهای بلندمدت شبکه در طرح جامع انجام شده و نقشه راه حرکت آماده است و پروژهها باید با اولویت رضایت مردم پیش بروند.
سلیمانی با بیان اینکه مسائل و مشکلات فعلی تنها با تلاش فردی حل نمیشود و نیازمند همدلی، همفکری و همکاری هستیم، گفت: از مسئولان استانی، نهادهای ذیربط و شرکت توانیر تقاضا دارم ما را در این مسیر خطیر یاری کنند و این مسئولیت را امانتی میدانم که با توکل بر خدا و همراهی همکاران باید آن را به سرانجام برسانیم.
وی همچنین از هماهنگی کامل با استانداری، شرکت توزیع و دستگاههای نظارتی خبر داد و افزود حرکت در مسیر شفافیت، انضباط مالی و پاسخگویی اصول بنیادین ما خواهد بود و از همه مدیران و نهادهای نظارتی استانی دعوت میکنم با نقد، پیشنهاد و حمایت سازنده ما را همراهی کنند.
.