یادداشت روز،

بهبود فضای کسب و کار و ضرورت همدلی ها

بهبود فضای کسب و کار و ضرورت همدلی ها
پایگاه خبری، رسمی گیلان 24: افکار عمومی به درستی آگاهند ، از جمله وظایف و رسالت های شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات " مخابرات ایران" وصل کردن است، نه فسخ و قطع کردن.!

وصل کردن و اتصال خطوط ارتباطی ، تهیه و تامین زیر ساخت ها و زمینه سازی برای توسعه شبکه با هدف خدمات بهتر و گسترش درست شبکه  و جذب مشترکان بیشتر ، رفع عیوب خطوط ارتباطی و ارائه بهترین خدمات به مشترکین به خصوص مشترکین خدمات رسان و تولیدی " مشترکان انبوه" است.

تردیدی هم نیست که این شرکت در همه مناطق کشور و در استان  گیلان باید این اهداف بایسته و شایسته را پیگیرانه و با ضریب دقت بسیار بالا دنبال کند و خدمت خوب ، مستمر و به هنگام به مشتریان ارائه دهد..

در همین راستا شرکت مخابرات اقدام به راه اندازی و جایگزینی سیستم قبلی به سیستم جدید فیبر نوری برای مشترکین خود نموده است منتها بخشی از مشترکین این شرکت فعالین اقتصادی ای هستند که عموما از فعالین ممتاز استان در حوزه کسب و کار خود می باشند و در هر منطقه مخابراتی پراکنده اند.  این فعالین طی قراردادی مشخص از سیستم چندین سال قبل اقدام به خرید شماره های 4 و 5 رقمی نموده اند که معروف به دورشوال می باشد.

حال با تغییرات مورد نیازبرای مخابرات ، این شرکت  طی اقدامی ناهماهنگ بشکل میدان جنگی اقدام به قطع دورشوال ها کرده است. 
سوال اینجاست ایا راه حل دیگری نبود ؟ چه بسا می توانستند با مراجعه به این دسته مشترکین و حضور در محیط کسب و کارشان و پس از بررسی های لازم و مناسب اقدام لازم را با اطلاع رسانی صحیح انجام دهند .

شایان ذکر است ؛ فروش – کال سنتر – دفتر خدمات بخش بسیار زیادی از فعالین تجاری دورشوال را شامل می شود که دارای حجم بسیار زیادی منابع انسانی می باشند که عموما درآمدشان مستقیم به سیستم های ارتباط با مشتریان مرتبط است.

اگر برای شما اهمیت دارد در این راستا  تجدید نظر کرده،  اقدام لازم را مناسب سازی نموده ، احترام مشترکین را حفظ و تغییرات را اجرایی کنید
.