کد : 213 ۲۸آبان ۱۴۰۲ ساعت 09:44
یک نفر جدید وارد شد و دو نفر پست گرفتند!

تغییرات مسئولیت ها در استانداری تداوم دارد

پایگاه خبری رسمی گیلان ۲۴: با صدور حکمی از سوی اسدالله عباسی ؛ سید محمدرضا بهنامی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب و معرفی شد.
تغییرات مسئولیت ها در استانداری تداوم دارد

همچنین مهدی مهرجو به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و عبدالرضا قاسمیان در سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری از سوی نماینده عالی دولت در استان منصوب و معرفی شدند.
در سابقه کاری مهندس عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان دیده می شود.

در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی و دفاتر امور روستایی و شوراها و نیز فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، بترتیب از زحمات مهدی مهرجو، یاور پیرعلایی و سید ابوطالب خاور در دوران تصدی قدردانی شد.

 عباسی استاندار گیلان در این جلسه که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مشاور و سرپرست اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومی نیز حضور داشتند، در سخنانی تغییرات و انتصابات را به معنای چرخش مدیریتی در راستای پیشبرد سیاست ها و راهبردهای اساسی دولت مردمی و انقلابی، با قوت و تحرک بیشتر و بهتر دانست.

وی بر لزوم بهره گیری از نیروهای کارآمد، تحصیل کرده و جوان، مردم دار و با اخلاق در کنار تجربه افراد باسابقه در بدنه استانداری برای افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل در امور در سطوح مختلف تاکید کرد

 

گفته می شود، این تغییرات در ساختمان استانداری و در فرمانداری و بخشداری ها ادامه دارد. در این باره به زودی بحث مفصلی خواهیم داشت با بیان این مهم که تغییرات حق هر مسئولی از جمله استاندار است که می خواهد امور بهتر از قبل انجام شود..

قاسمیان لنگرودی را خوب می شناسیم به خصوص در باره یک گزارش تحلیلی از سازمان نظام مهندس منتشره  در نشریه واکنش که کار به جاهای باریک کشیده شد. مهر جو هم  آدم برنامه ریزی است از مدت ها به دنبال یک جایگاه شغلی و پست محکم تر بود و خوب الحمدالله خیالش راحت شد و بهنام جو چندین سال است که در مجموعه استانداری عهده دار مسئولیت های مختلف است.جوان آرامی است و خیلی هم به این جایگاهها اهمیت نمی دهد، اما به قول معروف حرف گوش کن است. انشاء الله که هر سه این مسئولان جدید در کار خود موفق باشند

 

***

همان طور که پیش بینی کرده بودیم ، امروز یعنی یک روز بعد از انتشار خبر فوق صوفی معاون توسعه نیروی انسانی استانداری به سمت رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان منصوب شد. به نظر می رسد که این خط انتصاب ها به دلایلی ادامه خواهد داشت.!..

گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید