به گزارش گروه رسانه ای با مردم در این راستا مسعود صادقی خمامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطر نشان ساخت: با توجه به چالشهای ترافیکی به ویژه در شهر رشت، تصمیم گرفتیم از ناوگان موتورسیکلت در حوزه امداد و اتفاقات (۱۲۱) استفاده کنیم
وی افزود: با توجه به اهمیت حضور به موقع همکاران در محل وقوع حوادث و خاموشی ها، ضروری بود که تدابیری اتخاذ شود تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به درخواستهای مردمی پاسخ دهیم و ناوگان موتوری جدید ما این امکان را فراهم میکند که تیمهای فنی ما سریعتر به محل وقوع مشکل اعزام شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد: از ابتدای سال گذشته تا کنون ناوگان خودرویی و تجهیزات مورد نیاز در این زمینه مورد توجه ویژه و تجهیز قرار گرفته و از جمله اقدامات انجام شده می توان به خرید ۲۵ دستگاه خودرو پیکاب دو کابین، تجهیز خودرو برای مناطق صعب العبور، تجهیز خودروی برف روب و... اشاره کرد
صادقی تصریح کرد: ناوگان خودرویی و موتوری جدید توزیع برق گیلان به تجهیزات لازم برای تعمیرات و خدمات فوری برق مجهز شدهاند و تیمهای فنی شامل تکنسینهای مجرب که توانایی حل مشکلات مختلف برق را دارند، آماده خدمات رسانی به مشترکان هستند.
وی گفت: این اقدامات نه تنها به کاهش زمان انتظار شهروندان برای خدمات برق کمک میکند، بلکه میتواند در مواقع بحرانی مانند حوادث غیرمترقبه نیز کارایی بیشتری داشته باشد.
صادقی خمامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا قطعی برق، با استفاده از شماره تلفن ۱۲۱ یا نرم افزار برق مشکلات را مطرح کنند تا تیمهای فنی بتوانند در اسرع وقت به کمک آنها بشتابند.
اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان آماده هستند تا در هر ساعت از شبانهروز به فوریتهای برق رسیدگی کنند و امیدوار است که با این اقدام، سطح خدمات رسانی به مردم ارتقاء یابد.